8 hetes mindfulness alapú stresszcsökkentés tréning (2024. ÁPRILIS)

2024. április 16. 18:00 - 20:30

8 héten át, heti 2,5 óra kedd esténként, maximum létszám: 10 fő.

A tréninget vezeti: Krajcsó Nelli, mindfulness tréner

A csoport betelt, várólistára lehet jelentkezni a következő tréningig.

 

A tréning célja

A tréning célja, hogy megismertesse az érdeklődőket a mindfulness módszertanával, elméletével és gyakorlatával, hogy fejlessze a tudatosságunkat. A tréningen megtanulhatjuk, hogyan csökkentsük a stresszt az életünkben, és hogyan hozzuk be a nyugodtságot és a koncentrált figyelmet, az elmélyülést a mindennapjainkba. A tréningen tanultaknak hála megtörhetjük rossz szokásainkat, kijöhetünk a robotpilóta üzemmódból, megtanulhatjuk a figyelmünket a jelen pillanatra irányítani, és megtapasztalhatjuk a létezés örömét.

 

Neked ajánlom, ha:

  • túl sokat agyalsz
  • stresszes környezetben kell helyt állnod
  • stresszalapú betegséggel küzdesz
  • meg akarsz szabadulni valamilyen rossz szokásodtól
  • nehezedre esik egy dolgora koncentrálni
  • fáraszt a napi robot
  • sokszor vagy elégedetlen, nem találsz örömöt az életben
  • mindig másra vágysz, mint ami van
  • különböző feltételekhez kötöd a boldogságod
  • úgy érzed, elrohan melletted az élet
  • folyton pörögsz és nem tudsz leállni
  • túl sok a zaj körülötted
  • szeretetteljesebb életre vágysz
  • egy hosszú távon, otthon is alkalmazható önismereti módszert keresel
  • szeretnél elkezdeni meditálni.

 

A tréningre való jelentkezés feltétele, hogy elkötelezett légy a változás mellett.Mindenkit várok, aki kész az önismereti munkára, aki vállalja, hogy részt vesz a személyes alkalmakon és a tréning ideje alatt rendszeres gyakorlást végez otthon. Ha éppen sok változás zajlik körülötted, akár érzelmileg, vagy máshogy le vagy terhelve, lehet, hogy nem ez a legjobb időszak belevágnod a tréningbe. A tréning csoportos jellege miatt barátoknak, családtagoknak, pároknak nem ajánlom egyszerre a részvételt. 

 

A tréning felépítése

A személyes alkalmak együttműködésen, megosztáson alapulnak, meditációkból, workshopokból épülnek fel, amelyek nemcsak a stresszt okozó mintázataink megismerésében segíthetnek, hanem a saját meditációs gyakorlásunk bölcs kialakításában is. A 8 hét alatt a következő témákat érintjük:

  • A mindfulness hatásmechanizmusa, elméleti alapok, a megfelelő hozzáállás kialakítása, alapelvek. A jelenlét gyakorlása az érzékeinken keresztül. Megérkezés a testbe. 
  • Felébredés a robotpilóta üzemmódból. Létezés és cselekvés. A testtudatosság, mint a mindfulness alapja.
  • A meditációval kapcsolatos félreértések lebontása, a megfelelő meditációs testhelyzet kialakítása.
  • A stressz okai, testi jelei, kezelése mindfulness-szel. Stressz körforgás. Automatikus stresszreakció helyett az éberség és tudatosság alkalmazása nehéz helyzetekben.
  • Kellemes és kellemetlen érzések tudatosítása és a rájuk adott reakciók megfigyelése és megváltoztatása. Jelenlét a fájdalomban. 
  • A nehéz érzelmek tudatossága, az érzelmekhez való hozzáállásunk megváltoztatása. A hála, az öröm, az elégedettség és öngondoskodás gyakorlása. 
  • Tudatos kommunikáció, jelenlét a konfliktusban
  • Az önszeretet, a kedvesség és együttérzés, mint a mindfulness gyakorlás alapja.
  • Tudatos élet a hétköznapokban. Otthoni gyakorlás a tréning után.

 

+ Hozzáférés a zárt Facebook csoportomhoz

Minden résztvevő hozzáférést kap a zárt Facebook csoportomhoz, ahol a tréning után tartom a kapcsolatot a résztvevőkkel, így segítve őket az otthoni gyakorlásban.

 

A tréning időpontjai

A következő tréning 2024. április 16-án indul és kedd esténként 18:00-20:30 között lesz megtartva a következő napokon:

  • Április 16. 18:00-20:30
  • Április 23. 18:00-20:30
  • Április 30. 18:00-20:30
  • Május 7. 18:00-20:30
  • Május 14. 18:00-20:30
  • Május 21. 18:00-20:30
  • Május 28. 18:00-20:30 
  • Június 4. 18:00-20:30

 

Helyszín

Lélekszíntér, 1136 Budapest, Balzac u. 39. 1. emelet, 5. kapucsengő

 

Hatás

  • A stresszes helyezeteket máshogyan élheted meg és jobban kezelheted.
  • Könnyebben észreveheted az életedet uraló, és stresszt okozó mintázatokat.
  • Képes lehetesz tudatosabban cselekedni a mindennapokban, választási lehetőséget kínálva saját magad számára, még egy nehéz helyzetben is.
  • Növekedhet az önreflexiós képességed, az önismereted és a tudatosságod.
  • Megszűnhetnek az alvásproblémáid, enyhülhetnek az egyéb stresszalapú betegségek.
  • Képessé válhatsz elfogadóan kapcsolódni a saját érzelmeidhez, magadhoz és másokhoz.
  • A montoton munkákat nagyobb élvezettel kezdheted el csinálni.
  • Megtalálhatod az apró örömöket az életben, amelyek felett eddig elsiklottál.
  • Nagyobb gondoskodással fordulhatsz saját magad felé.
  • Nyugodtabbá, megfontoltabbá, együttérzővé válhatsz.
  • Javulhat a memóriád és az érzékelési képességed.
  • A fizikai fájdalmad, a vele járó szenvedés csökkenhet.
  • Könnyebben engedhetsz el dolgokat.
  • Az életedbe beköszönthet a hála és az elégedettség.

 

Mit várhatsz egy 8 hetes MBSR tréningtől?

Szeretettel ajánlom ezt a cikket, ahová szakértőként lettem meghívva és ahol a 8 hetes tréning folyamatáról lehet olvasni, arról, milyen akadályokkal szembesülnek a résztvevők, és ezeket hogyan lehet leküzdeni. nlc.hu: Kísérlet: 8 hétig minden nap 40 percet meditáltam, ez változott az életemben

 

Ár

A tréning ára sávosan van meghatározva, hogy senkit se korlátozzunk a hozzáférésben:

  • ha normál díjon vennél részt: 80 000 Ft
  • ha kedvezményre van szükséged: 65 000 Ft (ezt elsősorban diákoknak, munka nélkül lévőknek, nyugdíjasoknak tartom fenn)
  • ha megengedheted magadnak és szívesen támogatnád valaki kedvezményes részvételét: 95 000 Ft (kérle, ha cég nevében fizeted ki a részvételi díjat, ezt válaszd)

Az ár tartalmazza a 8x2,5 órás tanfolyamon való részvételt, a több, mint 10 db, nagyjából 4 órányi meditációs hanganyagot, és a több mint 150 oldalas munkafüzetet.

Fontos: a jelentkezésed a 30 000 Ft-os előleg befizetésével válik érvényessé. A fizetést a következő számlaszámára tudod utalni: Krajcsó Nelli -11600006-10000006-12413851 Érvényes jelentkezés esetén visszaigazolást küldök a regisztráció további lépéseivel.

További kérdésekkel keress nyugodtan a nelli@slowtime.hu e-mail címen!

 

Visszajelzések

"Nagyon köszönöm Neked ezt az elmúlt 8 hetet! Elképesztő nyugalmat surágoztál felénk minden alkalommal, és nagyon jó volt látni, hogy mindez a nehéz érzésekkel együtt is lehetséges. Úgy érzem, ezekkel a meditációkkal és jelenléttel nagyban enyhült a szorongásom, megfelelési kényszerem, és újra kezdem visszakapni az irányítást az életem felett." - Csilla

"Az MBSR tréninget legszívesebben ajándékba adnám mindenkinek, aki úgy érzi szüksége van rá, de annak is, aki csak kíváncsi, hogyan működik az agyunk, a figyelmünk és végső soron mi magunk. A 8 hét alatt egyrészt egy profin felépített, tudományos alapokon nyugvó és rendkívül érdekes tréninget kaptam, másrészt közelebb hozta és hétköznapivá tette számomra a meditációt. A beszélgetések jó hangulatban teltek, Nelli kedvesen és figyelemmel fordult mindannyiunkhoz, és a csoportban hamar egy otthonos közegre leltem. A tréning alatt többféle meditációt is gyakoroltunk, sokat beszélgettünk a gondolatok és az érzelmek szerepéről, a jelen fontosságáról és néha még jókat nevettünk is." - Zsuzsa

"Különleges élmény volt nekem a csoportod, és a veled töltött idő, és az új belső lehetőség megtapasztalása is. Egészen biztosan továbbviszem, és nem csak magamban, hanem a másokkal való munkámban is nagy segítséget fog jelenteni." - Judit

"Szeretném az MBSR  tréningen szerzett élményeket megköszönni neked, nekem tényleg nagyon sokat segített ez a 8 alkalom. Párszor volt, hogy úgy mentem oda, hogy semmihez sem volt kedvem és leginkább ágyban maradtam volna egész este, de kivétel nélkül mindig feltöltődve és értékes gondolattokkal jöttem el. A meditáció nagyon fontos eszköz nekem a lelki egyensúlyom fenntartására, és ad egyfajta biztonságérzetet, hogy tudom bármikor "nyúlhatok" érte ha szükségem van rá. A nyolc hét segített nekem abban, hogy másképp álljak a szorongásaimhoz és tényleg az életem részévé tegyem a meditálást."  - Hanna

"Szeretném megköszönni a tréninget, amely nagyon sokat adott számomra. A tudáson, a hozzáálláson és a szemléletmódon kívül olyan beszélgetéseket, meditációkat kaptam, amelyek minden keddemet szebbé tették, amikor tréning volt. Remek volt a csapat, amely jórészt a te érdemed, hiszen ahhoz, hogy jól összejöjjön egy társaság, ahhoz mindenképpen fontos kovász a csapatot irányító, terelgető vezető. Nem búcsúzom, mert biztosan találkozni fogunk még, amint lesz rá lehetőségem feltétlenül csatlakozni fogok az óráidhoz." - Zsuzsa

"Nagyon jól éreztem magam a nyolc hét alatt! Nagyon sokat adott nekem! A képzés abban a formában, ahogy zajlott (létszám, helyszín, "tananyag", stb.) nekem nagyon tetszett. Igazából ha lehetne, megint járnék rá! Tényleg! Én nem szeretek senkit szembe dicsérni, de az igazság az, hogy a Te személyed rengeteget jelentett azzal kapcsolatban, hogy ennyire jól éreztem magam. Ezért csakis köszönettel tartozom az órákért! Hálás vagyok azért a több, mint tartalmas időért, amit a csoportban és Veled tölthettem! - Lilla

"Szerintem nagyon szuperül összerakott tréninget tettél össze, látszik benne a sok-sok munka, ahogy egymásra épül minden alkalom és azokon belül is a flow. Az alkalmak keretezése, az elvárások, 'szabályok' is jól ki vannak találva, nekem tetszett az a stílus, amiben vezetted őket: lassan, nyugodt hangszínben, teret és időt adva a gondolkodásra, nem rohanva feltétlenül. A munkafüzet nagyon jól kiegészíti és megerősíti az elhangzottakat, és segít reflektálni. - Marci

 

Szeretettel várlak!

A csoport betelt, várólistára lehet jelentkezni a következő tréningig.

Aktuális programok

5 napos nyári mindfulness meditációs tábor (2024. JÚLIUS)

Mindful alkotás, légzés, természet, csend

2024. július 10. 16:00 - 2024. július 14. 14:00

Részletek

© SlowTime 2024
Hírlevél

© SlowTime 2024